Najaar 2020 in het teken van BelOrta appels en peren

22/09

Najaar 2020 in het teken van BelOrta appels en peren

Onlangs presenteerden we de resultaten van ons allereerste Belgische Appel- & Peeronderzoek. Daaruit bleek dat consumenten een sterke voorkeur tonen voor appels en peren uit eigen land. Niettemin ontbreekt vaak de nodige kennis omtrent binnenlands assortiment en receptinspiratie. Deze zaken vormen bijgevolg de pijlers van onze najaarsacties voor BelOrta hardfruit.

Ten eerste lanceren we onze gloednieuwe hardfruit radiospot. Deze kan je dit najaar ontdekken op zowel Vlaamse radio (o.a. bij MNM en Studio Brussel) als Waalse radiozenders. Op social media inspireren we consumenten met food hacks, kooktips en fonkelnieuwe receptvideo’s.

Ook de jonge fruitliefhebbers onder ons kunnen komende maanden hun hartje ophalen met BelOrta appels en peren. We werken samen met 100% Wolf, een productie van eigen bodem (Studio 100) en  dé blockbuster van het Vlaamse cinema-najaar.