BelOrta trapt nieuwe marketingcampagne af met gloednieuwe tv-spot

24/03

BelOrta trapt nieuwe marketingcampagne af met gloednieuwe tv-spot

Sint-Katelijne-Waver, 24 maart 2021 - Vanaf deze week kan je kennismaken met onze fonkelnieuwe marketingcampagne. BelOrta is “Plezant voor allemaal” en dat op radio, digitaal,… Beginnen doen we echter op tv, met de uitzending van onze nieuwe tv-spot. Allen voor de buis!

In 2016 zette BelOrta zijn eerste stappen als consumentenmerk. Vanaf dag 1 pronkten we met ons nieuwe merk via een uitbreide marketingcampagne, met aandacht voor media-acties, consumentenwedstrijden, creatieve partnerships en nog zo veel meer. Elk jaar opnieuw deden we hier een schepje bovenop. Zo kon je vorig jaar voor het allereerst BelOrta op de radio horen.

Gloednieuw, maar nog steeds “verbazend plezant”

Met de lancering van de nieuwe tv-spot, begint BelOrta aan de uitrol van een gloednieuw concept, 5 jaar na de lancering van de eerste BelOrta marketingcampagne. Onze nieuwe campagne blijft uiteraard “verbazend plezant”. Meer zelfs, ze is “Plezant voor ons allemaal”. Knapperig, fris, kruidig, zoet, zuur, vol, diep of sappig. Met een schil, een pit, een kroontje of een steeltje. Voor ieder wat wils, en dat zonder compromissen. Van BelOrta groenten en fruit kan je steevast genieten zonder zorgen. Smaak, plezier, lokaal, duurzaam: onze producten kunnen uitpakken met het totaalpakket. Die boodschap staat centraal in de nieuwe BelOrta campagne.

Benieuwd naar onze nieuwe tv-spot? Bekijk hem hier: https://www.youtube.com/watch?v=ERW939Q0ly4